هلو اينستا هلو اينستا .

هلو اينستا

چگونه در اينستاگرام يك برند موفق و پر رونق بسازيم

داشتن ۱۳۰ ميليون كاربر فعال در ربات اينستاگرام سراسر دنيا يكي از بهترين و قانع كننده ترين دلايل براي كسب درآمد از اينستاگرام است.
اينستاگرام كار خود را با اشتراگ گذاري عكس آغاز كرد. اما پس از مدتي قابليت هاي خود را توسعه و به كاربران امكان به اشتراك گذاشتن ويدئوهاي ۱۵ ثانيه اي را نيز داد. همين خصوصيت به كاربر كمك مي كند تا بيزينس خود را رونق ببخشد و از طريق اين شبكه اجتماعي درآمدزايي داشته باشد.

 

براي اين منظور، بايد در همان ابتدا دو كار را انجام دهيد:

۱. تعداد فالوئرهاي خود را افزايش دهيد
اين كار ضرورت بسياري دارد. فالوئرهاي شما در اينستاگرام در واقع مشتري هاي بالقوه هستند. بنابراين، ابتدا به دنبال راهي براي افزايش تعداد فالوئرهاي واقعي باشيد. منظور از «واقعي» افرادي هستند كه فعاليت دارند و پيج هاي بيهوده نيستند.

 

۲. از هشتگ استفاده كنيد
از هشتگ هاي ساده و خوانا استفاده كنيد تا فالوئرها به راحتي شما را پيدا كنند. هشتگ به شما اين امكان را مي دهد تا كاربراني كه دنبال كننده شما نيستند نيز بتوانند پست شما را ببينند.
پيش از هركاري اين را هم بدانيد كه لينك ها در اينستاگرام قابل كليك نيستند. اما اگر پست هاي اينستاگرام را در توئيتر، فيس بوك يا تامبلر به اشتراك بگذاريد، مي توانيد روي آنها كليك كنيد. لينك هاي شما بايد به گونه اي باشند كه به راحتي در حافظه كاربران اينستاگرام باقي بماند. بعلاوه، صفحه مقصد نيز بايد براي نسخه موبايل طراحي شده باشد.

از ديگر مزيت هاي كوتاه و به يادماندني بودن لينك ها اين است كه خريد فالوور اينستاگرام خودتان هم مي توانيد به راحتي آن را روي عكس يا ويدئوي موردنظر وارد كنيد.

 

در ادامه مطلب، ترفندهاي فروش محصولات در اين شبكه اجتماعي، ارائه خدمات به كاربران، معرفي و فروش كتاب، فروش ربطه اي و كسب درآمد از طريق برگزاري وبينار در اينستاگرام را برايتان توضيح داده ايم.

 

راههاي بازاريابي در اينستاگرام , درآمدزايي از اينستاگرام

ترفندهاي فروش محصولات در اينستاگرام

 

افزايش تعداد فهرست ايميل
كار خود را با زياد كردن تعداد دريافت كننده هاي ايميل هاي گروهي آغاز كنيد. براي مخاطبين لينك هايي را ارسال كنيد كه در صفحه آنها حتما عكس يا ويدئويي كه در اينستاگرام به اشتراك گذاشته ايد نيز موجود است.

 

۱. ليد مَگنت* خود را با اضافه كردن عكس يا ويدئو كامل كنيد. به طور مثال، افزايش فالوور اينستاگرام اگر قرار است كتاب الكترونيك بفروشيد، از جلد آن اسكرين شات بگيريد. يا اگر ويدئوي آموزشي ارائه مي دهيد، ۱۵ ثانيه از بخش جالب آن را با كاربران به اشتراك بگذاريد.

* ليد مَگنت، محصول يا خدماتي است كه فروشنده اينترنتي به مشتري بالقوه خود ارائه مي دهد تا در عوض آدرس ايميل او را دريافت كند.

 

۲. پيام شخصي بسازيد و از كاربران بخواهيد مشترك شما شوند. مي توانيد يك ويدئوي ۱۵ ثانيه اي بسازيد و كاملا خلاصه به كاربران دليل اينكه چرا بايد مشترك شما شوند را توضيح دهيد.

 

۳. آيا از طرف فالوئرها پاسخي دريافت مي كنيد؟ از كاربران اجازه بگيريد كه آيا مي توانيد از پاسخ آنها براي تضمين بيشتر و تبليغ كار خود استفاده كنيد؟ سپس عكسي از بهترين فسمت پاسخ آنها بعلاوه نام و وب سايتشان بگيريد و در اينستاگرام به اشتراك بگذاريد.

 

۴. برخي از ترفندها و كاربردهاي محصول يا خدمات خود را براي كاربران بنويسيد. اين مي تواند همچون يك تيزر تبليغاتي عمل كند و موجب اشتياق بيشتر كاربران براي يادگيري يا كسب اطلاعات بيشتر در مورد آن محصول بشود.

 

۵. از زيباترين بخش فرم اشتراك خود اسكرين شات بگيريد و از مردم بپرسيد كه آيا تمايل دارند در توصيف اين عكس با شما همراهي كنند.

 

فروش محصول
آيا محصول ديجيتال يا فيزيكي مي فروشيد؟ در اينجا براي فروش بيشتر آنها در اينستاگرام راهكارهايي براي شما داريم.

 

۶. در اينستاگرام پيش فروش راه بيندازيد: با عكس يا ويدئو، تيزر تبليغاتي از محصول خود تهيه كنيد و در اينستاگرام به اشتراك بگذاريد. با اين ترفند، مشتري را وسوسه مي كنيد تا بداند چه محصولي را قرار است معرفي كنيد. براي اينكه كمي هم غلو كرده و كنجكاوي كاربر را بيشتر غلغلك داده باشيد، براي محصول خود هشتگ نيز تعريف كنيد.

 

۷. براي محصول خود ويدئوي تبليغاتي ۱۵ ثانيه اي بسازيد. اين را در نظر داشته باشيد كه در اين ۱۵ ثانيه بايد بهترين ويژگي هاي محصول خود را معرفي كنيد و URL كوتاه شده وب سايت خود را نيز اعلام كنيد.

 

۸. اگر از طرف مشتري ها ويدئويي داريد كه از محصولات شما سپاسگزاري مي كند، براي ضمانت بيشتر كيفيت محصول خود، آن را به صورت ويدئو در اينستاگرام به اشتراك بگذاريد.

 

۹. با عكس مشتري ها و كاربراني كه از محصولات شما استفاده مي كنند و عكس ها را براي شما ارسال كرده اند، كلاژ بسازيد و در اينستاگرام به اشتراگ بگذاريد. براي آنها هشتگ نيز تعريف كنيد.

 

۱۰. عكس هاي اينستاگرام مشتري هاي خود را در آلبومي در وب سايت خود به اشتراك بگذاريد. البته ابتدا از آنها اجازه بگيريد. با اين كار به مشتري هاي احتمالي نشان مي دهيد چه افرادي مشتري هاي شما هستند و اين به فروش بيشتر كمك مي كند.

 

راههاي بازاريابي در اينستاگرام ,ترفندهاي اينستاگرام

كسب درآمد از اينستاگرام بدون سرمايه

 

ارائه خدمات
اينستاگرام براي بيزينس هايي كه بر پايه خدمات هستند، راهكارهاي بسياري دارد، تفاوتي هم ندارد كه طراح وب يا حسابدار باشيد. در ادامه تعدادي از آنها را برايتان نوشته ايم كه به توسعه شغل شما كمك مي كنند.

 

۱۱. اينستاگرام خود را به پروفايلي براي ارائه سرويس به مشتري ها تبديل كنيد. اين كار مي تواند با اشتراك گذاشتن اسكرين شات هايي از طراحي هاي گرافيكي شما، آخرين عروسي كه آن را برگزار كرده ايد يا ويدئويي از خواندن نامه اي از طرف يك مشتريِ راضي باشد. فرقي نمي كند. مهم اين است از حساب كاربري ايستاگرام خود به عنوان سند موفقيت استفاده كنيد.

 

۱۲. مشتري هاي موردنظر خود را فالو كنيد و همه كارهاي آنها را مورد بررسي قرار دهيد.

 

۱۳. براي خدمات خود تبليغات بسازيد. به طور مثال، مي توانيد در يك ويدئوي ۱۵ ثانيه اي مشكلي را توضيح دهيد و بگوييد محصول شما چگونه مي تواند آن را برطرف كند.

 

۱۴. از مشتري هاي خود بخواهيد عكسي ثبت كنند كه نشان دهنده مشكل آنها در استفاده از هشتگ خاصي است. در عوض نيز به آنها اعلام كنيد كه برنده، به مدت ۳۰ دقيقه مشاوره رايگان از شما دريافت خواهد كرد. برنده، مشتري شما خواهد شد و محصول شما را خريداري خواهد كرد. بازنده نيز مشتاق مي شود تا بيشتر در مورد شما بداند.

 

۱۵. از نامه هاي قدرداني مشتري ها عكس بگيريد و در اينستاگرام به اشتراك بگذاريد.

 

تبليغ و فروش كتاب
اگر نويسنده كتاب يا فقط فروشنده كتاب هاي مختلف هستيد، شايد راهكارهاي زير به شما كمك كند تا مشتري هاي بيشتري براي خود پيدا كنيد.

 

۱۶. از بررسي ها و نظرات منتقدان كه به كتاب موردنظر ۵ ستاره داده اند، عكس بگيريد و به همراه بخشي از متن كتاب، با فالوئرها به اشتراك بگذاريد. اين كار به شما اجازه مي دهد تا از زبان ديگران از كتاب يا محصول خود تعريف كنيد.

 

۱۷. از نوشته هاي جالب كتاب عكس بگيريد يا از نوشته هاي آن تصويرسازي كنيد و در اينستاگرام به اشتراك بگذاريد. اين باعث تشويق بيشتر خواننده براي خريد كتاب مي شود.

 

۱۸. سوالات تصويري از متن كتاب تهيه كنيد كه فقط در صورت مطالعه متن كتاب بتوان به آنها پاسخ داد. مي توانيد براي كمك به كاربر، صفحه اي كه سوال را از آن بيرون كشيده ايد، ذكر كنيد تا موجب خوشحالي كاربر بشود.

 

۱۹. از فروش هاي ويژه و تخفيف هاي خود عكس بگيريد و در اينستاگرام به اشتراك بگذاريد.

 

۲۰. اگر نويسنده كتاب هستيد، بخشي از كتاب را خودتان بخوانيد و به صورت ويدئوي ۱۵ ثانيه اي در اينستاگرام به اشتراگ بگذاريد.

 

راههاي بازاريابي در اينستاگرام , درآمدزايي از اينستاگرام

كسب و كار در اينستاگرام

 

برگزاري وبينار
برگزاري وبينار يكي از بهترين روش ها براي فروش محصول است. اين روش بسيار بهتر از ايميل و وب سايت پاسخ مي دهد. هر چه تعداد حاضرين در سمينارهاي آنلاين بيشتر باشد، درصد فروش بيشتر خواهد بود. براي بهبود وبينار در ادامه چند ترفند نوشته ايم.

 

۲۱. براي وبينار خود ويدئوي ۱۵ ثانيه اي تبليغاتي بسازيد. اگر اين ويدئو از برنامه اصلي باشد بسيار بهتر است تا بتواند اشتياق حاضرين را نيز به خوبي نمايش دهد.

 

۲۲. در مورد تاريخ وبينار گرافيك هاي يادآوري ارسال كنيد. همچنين خريد فالوور هدفمند ، گرافيك هايي هم براي نمايش زنده بودن وبينار بسازيد و به اشتراك بگذاريد.

 

۲۳. اگر از وبينار پيشين، بازخورد خوب و مثبتي دريافت كرديد، از آن عكس بگيريد و با كاربران به اشتراك بگذاريد.

 

۲۴. از چيزهايي كه فقط شركت كننده ها در وبينار به طور رايگان دريافت مي كنند عكس بگيريد و در اينستاگرام به اشتراك بگذاريد.

 

۲۵. اگر در وبينار بيشتر از يك سخن گو داريد (همچون هنگ اوت گوگل پلاس) از چهره همه آنها عكس بگيريد و به صورت كلاژ در اينستاگرام به اشتراك بگذاريد.

 

افزايش فروش رابطه اي
فروش رابطه اي يك روش بازاريابي است كه صاحب بيزينس به واسطه ها براي معرفي بازديدكنندگان يا خريداران جديد، پاداش مي دهد. اين سيستم چهار بازيگر اصلي دارد: كالا، شبكه، ناشر و مشتري. براي گسترش فروش رابطه اي از طريق اينستاگرام مي توانيد از روش هاي زير كمك بگيريد.

 

توجه داشته باشيد كه براي به اشتراك گذاري هر كدام از لينك ها دو گزينه در اختيار داريد: لينك كردن به بررسي هايي كه براي محصول فروش رابطه اي نوشته شده اند يا لينك به محصول اصلي. اگر از لينك هاي رابطه اي استفاده مي كنيد بايد موارد زير را در نظر داشته باشيد.

 

۲۶. علاقه و اشتياق واقعي خود از خريد محصولي كه براي آن واسطه شده ايد را با عكس و ويدئوهاي متعدد نشان دهيد تا فالوئرها را براي داشتن آن محصول تحريك كنيد.

 

۲۷. عكس يا ويدئويي از نتيجه يا كاربرد محصول خريداري شده در اينستاگرام بگذاريد. كاربران از اينكه نظرات فردي كه قبلا از محصول موردنظرشان استفاده كرده و نتيجه خوب آن را ديده باشد، استقبال مي كنند.

 

۲۸. ويدئوي ۱۵ ثانيه اي بسازيد تا كاربر مشتاق شود به لينك موردنظر شما برود و در مورد محصول مورد تبليغ شما بيشتر تحقيق و اطلاعات كسب كند.

 

۲۹. اگر از ميان فالوئرها، كاربراني هستند كه مي خواهند از طريق اينترنت درآمد كسب كنند، اسكرين شات هايي از نماينده هاي ديگر كه زيرمجموعه چرخه رابطه اي شما و نماينده دوم فروش پس از شما هستند را با آنها به اشتراك بگذاريد تا بيشتر به اين كار جذب شوند.

 

 

۳۰. براي افرادي كه از طريق فروش رابطه اي شما خريد مي كنند جايزه در نظر بگيريد. از جايزه ها فيلم ۱۵ ثانيه اي بگيريد و با كاربران به اشتراك بگذاريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۱۳:۳۵ توسط:hani موضوع: